۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

مشاوره و معاینه قبل از بارداری را جدی بگیرید

تصمیم به بارداری و داشتن فرزند یکی از بزرگ‌ترین و پرچالش‎ترین مراحل زندگی هر زوجی به شمار می‌رود. طبیعتاً وجود یک نوزاد می‌تواند تغییرات خیلی زیادی را در زندگی ایجاد کند و صبح تا شب و شب تا صبح آن‌ها را تحت تأثیر خود قرار دهد.

با این حال مسئله به همین‌جا ختم نمی‌شود. وقتی یک زوج جوان تصمیم به بچه‌دار شدن می‌گیرند باید مقدماتی را نیز برای آن فراهم کنند. از انواع مشاوره‌های قبل از بارداری گرفته تا تمامی معاینات و مراقبت‌های پیش از حاملگی. در این مطلب همراه ما باشید تا در این رابطه بیشتر برایتان بگوییم.

  • رضا جباری
  • سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۹

16 روش درمان درد های شدید معده در خانه !

راه های خلاصی از درده معده
مشکلات شکمی خیلی مرسوم هستند پس دل درد شما میتونه ناشی از چند تا دلیل مختلف باشد. اینجا تعدادی از دلایل مرسوم هر نوع دل دردی بیان شده ؛ ورم معده ، اسید معده ، عدم تحمل لاکتوز و استرس.

ورم معده:

که میتونه ناشی از هر چیزی باشه, که شامل مسمومیت های باکتریایی, استفاده از داروهای مشخص, سن و سال, تنباکو و یا استفاده از الکل باشه.ورم معده میتونه باعث ایجاد درد در قسمت های بالایی شکم باشد.و حس پر بودن در شکم .

  • رضا جباری
  • سه شنبه ۹ ارديبهشت ۹۹

علل خشکی چشم و راه های درمان آن

خشکی چشم یک بیماری شایع است، این بیماری زمانی که اشک شما قادر به حفظ رطوبت چشم نباشد اتفاق می‌افتد. اشک به دلایل بسیار زیادی می‌تواند ناکافی باشد. به‌عنوان‌مثال، خشکی چشم ممکن است در صورت ترشح و تولید ناکافی اشک و یا تولید اشک باکیفیت پایین ایجاد شود. خشکی چشم احساس ناخوشایندی است. اگر چشم‌های خشکی دارید، ممکن است چشمان شما خارش یا سوزش داشته باشند.

  • رضا جباری
  • يكشنبه ۷ ارديبهشت ۹۹

خوردن خیار در بارداری، فایده دارد یا ضرر؟

 

از آنجایی که خیار دارای ویتامین های آ، سی و انواع ویتامین ب و همچنین حاوی کلروفیل، اسید فولیک، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، منگنز،کلسیم و سلولوز است، توصیه می شود در طول روز حداقل یک خیار بخوریم.

وی افزود: برای از بین بردن یبوست در دوران بارداری مصرف خیار توصیه می شود و همچنین خوردن پوست خشک خیار سبز زایمان را آسان می کند و لازم به ذکر است زنان حامله قبل از درد باید از مصرف خیار خود داری کنند.

  • رضا جباری
  • چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۹۹