نتیجه تصویری برای خواص آب جعفری

آب جعفریقلیایی ترین سبزیجات و به همین خاطر هم خاصیت سمزدایی بالایی داره.
روزانه یک شات ناشتا آب جعفری و لیموترش تازه بدلیل داشتن مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین ث باعث کاهش چربی، و متعادل کردن چربی پوست میشه و به کاهش آکنه و جوش و درخشندگی پوست و کاهش چین و چروک کمک میکنه.
همچنین یکی از مهم ترین دلایل ریزش مو کمبود ویتامین و مواد معدنی هست. که آب جعفری بدلیل مقادیر بالای ویتامین ها و مواد معدنی مثل آهن و مس با افزایش گردش خون در سر به تقویت فولیکول های مو کمک کرده و باعث تقویت و افزایش رشد مو میشه و ریزش مو کاهش پیدا میکنه.


سنگ کلیه
آب جعفری یک دیورتیک هست و باعث افزایش حجم ادرار میشه و بدلیل خواص ضد التهابی و مقادیر بالای ویتامین ب کمپلکس، ویتامین ث، مس، سدیم، پتاسیم و ریبوفلاوین که داره، از بهترین روش های طبیعی برای #سمزدایی و #پاکسازی کلیه ها و درمان سنگ کلیه محسوب میشه.
و با خواص ضد باکتریایی قوی و با افزایش ادرار باعث از بین رفتن باکتری ها تو دستگاه ادراری شده و عفونت مثانه و عفونت دستگاه ادراری رو هم درمان میکنه.


لاغری و کاهش وزن
ادرار آور طبیعیه، به دفع سدیم و آب اضافی بدن کمک کرده و به این ترتیب باعث لاغری و کاهش وزن میشه.

 

اپی ژنین آب جعفری باعث افزایش چربی سوزی به ویژه در ناحیه شکم شده و علاوه بر لاغری و کاهش وزن به درمان چاقی شکم کمک میکنه!

کبد
مقادیر بالای فلاونوئید ها و کلروفیل باعث #پاکسازی_کبد شده و به درمان بیماری های کبد کمک میکنه.

فیبروم رحم و پریود
با ترکیبی بنام آپیول به تنظیم چرخه قاعدگی و درمان قاعدگی نامنظم کمک کرده و درد پریود رو کاهش میده.در صورت مصرف بلند مدت (حداقل چهل روز)باعث تنظیم هورمون های بدن و درمان مشکلات رحم از جمله فیبروم رحمی میشه.


فشار خون و قلب
خاصیت دیورتیک موجب کاهش سدیم و در نتیجه کاهش فشار خون بالا میشه.و مقادیر بالای اسید فولیک با کاهش هموسیستئین خون سبب کاهش فشار خون بالا و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و سکته قلبی میشه.


تقویت سیستم ایمنی بدن
مقادیر بالای فلاونوئید ها با افزایش تولید گلبول های سفید خون، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و از ابتلا به آلرژی، سرماخوردگی، آنفلونزا و بیماری خود ایمنی پیشگیری میکنه.
درمان  بوی بد دهان
با مقادیر بالای کلروفیل
آرتروز و آرتریت روماتوئید ، پوکی استخوان
معده و دستگاه گوارش و یبوست
درمان ناراحتی معده و سو هاضمه، کاهش فخ
درمان کم خونی
با مقادیر بالای آهن
سرطان
جلوگیری از آسیب DNA
تقویت چشم
منبع خوبی از کاروتنوئید و بتاکارون

 

منبع: اینستاگرام